Нещо си там в първо лице

23:42:00



Телевизорът гръмна и раздра тишината. Демонични звуци излизащи от гърлата на някави изстрадали хора забивт тръни в ушите ми. Кървят. Пръстите също. Кому е нужно изобщо да гледа нечие страдание? Що за радост изпитват, да броят чуждите сълзи? Нямат ли си свое нещастие?
Взрях се в тавана. И той като душата ми – пожълтял от любов и цигари. Телевизорът в съседната стая не млъква и звукът вместо да утихне едкалира. Като дъжда. Неспирен, пороен и вечен.
И аз не съм сигурна какво искам да ви кажа този път. Сива съм. Като времето. Сякаш над главата ми надвиснал облак, ала в призрачните си кадели не крие капки, а думи. Хиляди, всякакви и неизказани. И си върви след мен, оцветява всичко в сиво и то само в един нюанс. Графитено мътен.
Хора. Навсякъде пълно с лица. Половинка. Сгушвам се там в обятията, уж да ми стане по – топло, а треперя още по – силно. Чувствам единствено сковаващ студ. Дъхът ми излиза на кристалчета. Хора. Навсякъде са и най – много, точно там където не ги искам.
Легло. Двама души в него. И двамата сами. 


You Might Also Like

0 коментара

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?