За час и половина на чалга или какво преживях.

19:11:00



Миналата седмица с момичетата се бяхме събрали на обичайното място. Както винаги се напивахме кротко в Барбоса, изнудвахме хората за кисели краставички и час по час питахме Жоро (бармана) защо не ни харесва. Здрави нерви има това момче. Става трети месец от как го тероризираме с този въпрос и то все когато има най-много клиенти.
Но това няма значение. Не щеш ли, една от нас изскочи с оферта за чалга, а аз бях достатъчно лигава и пийнала, за да се навия. А и не бях ходила с години... Мисля и да не повтарям, но ето какво ми се случи за час и половина вътре в, ъммм... Заведението, да.

1). Пих едно малко за 23лв.
Оказва се, че тия заведения били елитни, въпреки смрадта на пот, цигари и крака. И поддържат стандарта с цифри. Големи цифри. Все пак, там бяха и айтоските милионери, които непрестанно поздравяваха. По-късно се оказа, че ги познавам.

2). Научих се да въртя гюбеци.
Аз съм била един скрит талант! Или както ми казаха по-късно – скрита лимонка. Тъй като бях облечена като за метъл концерт, с обеци китари, развлечена тениска, дънки и кецове, сред всичкото това мадама в черни миниджупи и гигандски вафлени обеми в косите, аз изглеждах меко казано не на мястото си там. И реших да се впиша. Погледах малко мятащите се потни тела около мен, пък викам – то се е видяло, давай. И закърших снага редом с тях!

3). Хвърлях салфетки.
Гледам аз на съседните маси, мятат едни салфетки, едни чудеса, възхитих се. И реших да изпитам и аз емоцията. Хванах салфетките от чашата на масата и ги метнах по съседите. Оказа се, обаче, че не били правилните салфетки. Имало специално отредени пакети, предназначени само за хвърляне и стрували трицифрени суми. Казах им те са си мятат от скъпите, аз ще хвърлям от безплатните.

4). Поздравих и ме поздравиха.
Слушам аз диджея, като цяло той пя повече от певците които ни пускаше, поздравява разни хора и честити рожденни дни. И аз моментално се сетих, че вече е събота и нашата компания момичета също имаме рожден ден! Както всяка събота! След малко прозвуча и поздрав за Титка и Анитка.

5). Набиха ме по грешка.
Както във всеки един себеуважаващ се чалга клуб и в този стана бой. Само дето не очаквах набитата да бъда аз. Стоя си кротичко и кърша снага под дивите ритми и по едно време двама пияни ергенина решиха да си премерят силите. Добре ама единия реши да легне върху мен и такава глава си отнесох...

6). Караха се на младите момци, че правят секс в тоалетната, докато другите чакат да пикаят.
Естествено, след като ме набиха хукнах към тоалетната и там станах свидетел на следната сцена:
Две момчета с наведени глави се опитват да излязат от една кабинка, докато лелята настървено ги кълве, че се обичат на публично място. Е, какво пък... Казват че за любовта граници нямало. Никакви. Дори и етични.

7). Разбрах какво е истинския феромон – яко пот, мазафакааааа!
Имаше една фотографка дето обикаляше напред-назад и решихме, че искаме да се документираме. Гмурнахме се в тълпата да я гоним... И съжалихме. Малееее, минахме покрай едни кокони, на външен вид, крещяха „вкарай ми го”. Русия обем почти стигаше тавана, от късото черно рокле, невинно се подаваше ограничителя на чорапогащите, по които вече имаше бримки, защото крачката им бяха боси. Изглежда се бяха уморили от кокилоподобните точкета. И такава смрад ме облъхна... Не съм сигурна дали екстеншъните ги бяха спарили или просто рол-она не е модерен сред чалга представителите, но това беше най-лошото нещо което някога съм подушвала. А плачевното, знаете ли кое е? Че не миришеха само те така.

8). Станах свидетел, как двама чукат мадама в тоалетната, докато тя опъва масур.
След всичките тези зловонни същества хукнах отново към тоалетната и... Ме облъхна друга миризма. На трева. Секунда по-късно мистерията от къде идва миризмата се разкри пред очите ми. От една от кабинките излязоха две момчета, които си оправяха панталоните, а веднага след тях изскочи и размазана мадама с цигарата в устата.
-          Какво правите в женската? – попитах
-          Ами не виждаш ли? – отговори онзи, дооправяйки си колана още по-демонстративно.

Хукнах към другите, излетяхме от заведението и отидохме да си лекуваме психиките със супи в Тиняка.


Какъв е извода ли? Час и половина в чалгата си е лайф тайм експириънс! Ама само уан тайм. Секънд ще ми дойде ту-мъч!

You Might Also Like

21 коментара

  1. ти си изключително глупава жена, ако претендираш ,че наистина са ти се случили тези неща.
    1.Няма заведение в България /чалга или не/ където едно малко да е 23лв.
    2.Няма заведение в България , където салфетките да са 100 лв /най-малкото трицифрено число/. Варират между 15 и 30 лв.
    3.Бой може да стане във всяка дискотека , не само чалга. Но да те ударят по време на такъв + да видиш 3ка в тоалетните + пушене на марихуана в клуба...що не написа,че и пред заведението охраната групово изнасилваше еднорог?
    4.Намери си мъж, иначе кофти за теб.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не използвай определения като "глупава" само защото имаш свои виждания за някои неща.
      1. Едно малко може да е 23лв. Зависи от марката на "малкото". Може и повече да е.
      2. Салфетки за мятане има и по 10 000лв. Виждал съм с очите си това безумие, така че 100лв си е нещо нормално.
      3. Убеден съм, че повечето боища са в и около чалга-дискотеките (първо, защото са повече, второ защото там можеш да срещнеш всякакви хора - бедни, богати, млади, стари, българи, цигани и т.н. Това вече е добра почва за такива изпълнения. За другите детайли, да може и да са поразкрасяващи статията, но съвсем не ги изключвам от реалната възможност да се случват, тъй като всеки от нас е виждал какво ли не на подобни места. Лично аз съм правил секс в дискотека, пушил съм, шмъркал съм и въобще каквото още ти дойде на акъл.
      4. Определено смятам, че не би имала проблем с мъжете... :)

      Изтриване
  2. Хахаха.. Съгласен съм с предното мнение напълно. Тва няква асоциална дебелана дето си седи пред лаптопчето по цял ден, излязла един път из града, и написала няква помия която дори не е обективна. Намери си мъж, дори да е потен или чалгар, трябва ти уй

    ОтговорИзтриване
  3. На вас пък ви трябва мозъчна трансплантация. Само абонирани за чалготеките малоумници могат да напишат предните 2 коментара. Няма значение каква е била цената на салфетките, важното, е че вие я знаете наизуст. Цигани безподобни, ще ви изринем с багерите скоро!!!

    ОтговорИзтриване
  4. то и има фейса в тоя блог. А бе става, ако не се прави толкоз на умна, може и да си намери мъж. Това е толкоз комплексирано написано с някакви пристъпи на оригиналност,че създава впечатлението,че е писано от бая дебела жена. С 2 думи, недей много да знаеш и някой ще те вземе. А за теню - знаеш ги къде са фолк клубовете, почвай да ринеш, сигурно си голям юнак.

    ОтговорИзтриване
  5. Момиче,спри да пишеш!!! Нямаш нито стилистична култура,нито достатъчно въображение,нито изказ . Обиждаш читателите си! По -лошо написано нещо отдавна не бях чел!

    ОтговорИзтриване
  6. Геният е талант да се създава нещо, за което няма определени правила. Две неща изпълват душата с винаги нови и нарастващи удивление и страхопочит, колкото и често и продължително мисълта отново да се е заела с тях: звездното небе над мен и моралният закон вътре в мен. — "Критика на практическия разум", глава 34 - Имануел Кант

    Спокойна нощ и успешен ден утре. Благодаря Ви за отделеното внимание :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ще напаравя един кратък анализ на тази "творба" и личността стояща зад нея.

    Още от интродукцията можем да извлечем достатъчно за цветущият характер на авторката. Напивала си се тя и изнудвала хората за кисели краставички. Страхотно! Значи напиването си е супер, а изнудването е едно изключително позитивно качество, или поне не неприемливо. После, тероризирали барманът Жоро, когато имал най-много клиентела! Похвално наистина! Тъй като човекът си е изкарвал прехраната в този момент, би било неуместно да не му се помогне с малко разсейване и досаждане - логично. Не щеш ли, една от, със сигурнос,т не по-малко страхотните и приятелки, решила да отскочат до някоя чалготека. Очевидно страхотна идея за компанията дами, тъй като, разбирате ли, всички харесвали този тип заведения и нямало какво толкова да се обърка, за което после да се мрънка във даден блог. Доста тъпо стоят до момента нещата, нали? Я да видим по точки.

    1. Малкото за 23 лева. Мисля, че е пределно ясно, че това е невъзможно. Във всеки случай, цената на питето подсказва, че заведението е елитно. В такъв случай възникват следните два въпроса:
    а) Заведенията, които пускат чалга, ли са стандартът за елит? Ако това е случаят, не е ли авторката силно невежа и глупава, за да не знае този факт?
    б) Ако специфичното заведение е елитно само по себе си, а не типът заведения - не е ли глупаво да отидеш там, при положение, че не можеш да си го позволиш? Звучи като баснята за гроздето и лисицата, нали?

    Заведението миришело на пот, цигари и крака. Значи, в заведение, в което се пуши и танцува, е някак си нестандартно да присъстват следните аромати? Разбирате ли, не ми се е случвало да отида в нощно заведение, с мисълта, че съм в парфюмерия.

    Накрая се оказва, че изключително фината и непорочна госпожица, познавала местните симпатяги. Ах, какво съвпадение! Странно защо ми се струва, че сте извадени от от един калъп със горепосочените...

    2. Очевидно научаването на нещо ново, особено така непрактично като изкуството на танца, е нещо неудачно.

    3. Изневиделица сякаш, изскочиха едни салфетки за трицифрени суми! Пък тъпите гърци нека си чупят чинии на сиртакито...

    4. Тука не разбрах дали поздравите са нещо хубаво, или пък лошо, малко се пообърках :(

    5. Нечуваното се е случило - хора са се сбили в нощно заведение! О, УЖАС! По метъл концерти и други подобни изискани мероприятия, не съществуват неща като погота, в които може да ти изкъртят някой зъб по погрешка, при това сравнително умишлено, така че шокът е напълно разбираем!

    6. Някви момци се ебали в кенефа. Тука не разбирам тази изискана натура дали не е и хомофоб, освен всичките и други благородни черти? Може би асексуална? Пък и наистина де се е чуло и видяло хора да правят секс в тоалетна в нощен клуб!?

    7. Все разни неща нетипични за не-чалга заведения. А, за малко да забравя - и коментар за това как чорапогащите са некачествени в днешно време.

    8. Чудно как непорочното детенце е разпознало уханието на марихуана, пък дори не е разбрала какво са правели младежите в тоалетната!

    Заключение в стил "ние сме много инглиш, щот българският е някак си беден и не можем да се излеем шокът с него".

    И накрая в секцията с коментарите, трябва да се цитират филосфи, разбира се, щото сме много начетени. Особено за геният! Трябва да се остави някак си знак, че сме изключително умни, което е потвърдено от нас самите, разбира се!

    Общо взето, писанието е приятно написано, но си личи, че човекът зад калвиетурата си измисля, преувеличава и вижда всичко субективно. Госпожицата е безпредлно претенциозна, но без почти никакво покритие, което е жалко.

    За Tenyo Geshev, от секцията в коментарите, дори не бих показал куртоазията да се изразя меко, и просто ще каже, че е скандално тъп.

    ОтговорИзтриване
  8. до последния коментар : Доста правилен анализ, но си изпуснал една важна подробност. Госпожицата доста се опитва да покаже,че ако пожелае, би могла да е много вървежна дори и там! Може да не се е постарала с дрехите,ама явно си се има за природно красива, а и танцува по-добре от местните кифли. Както и ти отбеляза - дори познава айтоските милионери! Естествено, тия неща са и под нивото и няма желание да се върти там.
    Препоръка до авторката - малката /щото те видях във фейса, не си голяма/, горе-долу можеш да пишеш. Ама като пишеш някакви откровени измислици и фантазии, се обезсмисля цялото упражнение. И аз не съм ходил в метълски кръчми и сега да седна да пиша как там е имало потни метъли и са пили кръв от пилета и са правили пого, където е имало 10 счупени ребра...еми тъпо е + комплексарско. Като не те кефи дадено заведение - не ходи, недей се затваря в малката си стаичка и да спамиш. Ако ще критикуваш чалга заведенията за нещо - цените там са високи, а алкохола фалшив. Ама моето момиче, 23 лв за малко питие няма да намериш /изключваме ВИП секцията на ограничен брой дискотеки, но и там трябва питието да е било 15г. уиски/.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, че как - ние сме ларж - всичко знаем, всичко можем, ама ни е под нивото, че нали сме аристократи! :D

      Изтриване
  9. Кефя се как всички явно привърженици на чалга "културата" сте Анонимни. То си е за срам, де, разбирам ви. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Симпатяга, и ти си правиш празник на акъла. Нямам профил тук, доведе ме външна статия, посочваща оригинала. Ако мислиш, че на мене ми говори deepned нещо повече от анонимен - лъжеш се.

      Привърженик е силна дума, но да - харесвам част от музиката от чалга средите, като изключим чисто сексуалните текстове. Има много хубави балади, както и песни правени просто за забавление. Да не говорим, че доста от песните имат страхотни ритми за танцуване, а някои и фолклорни елементи, което е доста при положение, че обще взето никой не прави фолклорна музика в днешно време. От към музикална култура, смятам, че стилът често е доста богат и различен от всичко останало. Казавам го като човек с доста висока музикална култура. Танцувално също е доста богат. Това, че повечето се клатят като умиращи риби е друг въпрос.

      Всъщност, през повечето време слушам хаус, хип-хоп и поп музика, ако има значение за теб. Иначе слушам всичко почти. Вивалди, Азис, Рамщайн и какво ли още не. Не слушам Black и Death метъл. Има 3 "стила", които не ги признавам за музика - Speedcore, Tardcore и Psychodleic, които сигурно не си и чувал (и по-добре).

      Не ме разбирай погрешно, силно съм против моралните ценности, които често носи със себе си чалгата. Въпреки всичко, може да се приеме и като затворен кръг малко. Това се търси - това се предлага, и се търси това, което се предлага.

      Също така съм против преекспонирането на нещата, и субективните мнения - точно това, което предостави авторката.

      Против съм и скачането към заключения без факти, което ти направи.

      Против съм и това, че според тебе е за срам, ако харесваш чалга музиката, като цяло.

      За мен е за срам, да се ограничаваш музикално, заради предразсъдъци, макар и породени от нагледната проява на липса/деформация на морални ценности, сред повечето привърженици на дадени музиклани среди.

      Не казвам, че всички музикални стилове трябва да бъдат харесвани, но всички музикални стилове трябва да се уважават заради това, което предоставят, а не съдени заради външни фактори.

      Аз съм авторът на дългичкия пост - да не стават обръквания.

      Изтриване
    2. Братленце, объркал си човека за който да говориш за стилове просто. Нямам ограничения в музиката аз, чисто субективно не харесвам 90% от Trance и D'n'B музиката, не слушам метъл щото отдавна не съм тийнеджър, а чалгата няма как да я уважавам и ти също като човек който трърди че е музикална натура би трябвало да си на същото мнение, защото тя е причината нацията ни да е толкова музикално импотентна. И цялата тая субкултура, йо, от чалга дискотеката, където уж всичко е безобидно, a се пренася в обществото ни и лично за мен е основната причина за увеличението на налисието в училищата например за което четох днес, за клипчета как непълнолетни момичета бият други такива и за целия тоя материализъм и упадък който се шири. За морал не говора, аз самият не съм моралист. Всички ревем колко ни е зле икономиката и колко са ни ниски заплатите, как мислим за животните и природата, а в същото време се дават луди пари за една гора салфетки всеки петък от хора който наричат вафлите прическа и стил... Няма как да не си сложа капака и откровено да ненавидам тая "музика", мой, просто няма как да стане! И ти като човек, самоопределящ се за музикална натура, трябва да се засрамиш повече от тях че го наричаш музика. Тва не е музика - тва е бизнес, тва е упадък, тва е проста маса! А, относно забележката, че не съм си дооформил блогърския профил си взимам бележка, мислех си че нещата се случват през google, където само между другото до преди няколко години и с deepned си излизаше веднага кой съм, но явно е минало доста време.
      Ned Zahariev ми е името :)
      Заставам си зад думите най-отговорно.

      Изтриване
    3. Удостоих те с по-дълъг отговор единствено защото каза че широкоскроен музикално, което е достойно за уважение, така че respect V. Иначе май го взех доста присърце и си пиша 2ка по български ;

      Изтриване
  10. Мили мои критици,
    Благодаря Ви, че оправдахте очакванията ми и прозряхте дадаизма и нихилистичното ми отношение в постмодернистичното ни общество! Ирелевантните коментари с еклектично подбраните от Вас доказателства за моето невежество затвържадат основната теза, залегнала дълбоко в безцелното ми съществуване. Но въпреки мизантропските си наклонности, аз Ви обичам и приемам Вашите мнения и тезиси. Всичко е диалектика. Няма как да мразиш някого, ако не си го обикнал преди това. И то силно, всепоглъщащо и истински. Така че аз Ви обичам, мили мои. Вашата първичност Ви прави красиви и интересни. Въпреки прозиращия сарказъм в моя текст, аз успях да развълнувам единствено буквалистите у вас, без да задействам и грам дедуктивна мисъл. Ала както е казал поетът - виновен е винаги писатвля и никога читателя. Колкото до анонимността, тя е напълно разбираема и оправдана. Малко са смелите, които стоят зад името си. Разглеждайки от чисто философски ъгъл Вашите лишени от асертивност коментари, свободно мога да заключа, че Вие ме обогатихте интелектуално и аз Ви благодаря за това. Обичам Ви точно такива каквито сте. Първични, емоционални и истински. Желая ви успешен ден и светло бъдеще, преизпълнено с успехи и позитивизъм. : ))))

    ОтговорИзтриване
  11. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пфу, честито за изключително егоистичното ти интелектуално озеленяване. Ок, печелиш - хванах се! Аз не захубих от това, напротив разбута ми мозъка. Благодаря, за което! Не ти благодаря за начинът, по-който го постигна, обаче. Конспирационни теории има много, но не съм от хората, които ще търсят под волът теле. Еклектичните ми коментари, напълно релевантни, и изяло не-лишени от асертивност и дедукция, баха абсолютно наложащи се, обаче. Постарах се да попия щетите от първоначалният ти пост, макр и умело построен за твоите оросителни нужди. Това, което очевидно пропускаш, или умишлено пренебрегваш, е че тази ти творба е повлияла негативно на много други хора, които не мислят достатъчно трезво, и само ще затвърди и без това ограничените им възгледи. Нкеа бъдем честни, творбата ти прозира с пренебрежение и ненавист към чалга културата, и хората, които не са успели да проникнат в същността на измисления от теб персонаж, а камо ли в това, че всъщност не е реален, ще вземат прочетеното и ще го превърнат в омраза и гняв. Това е затворен кръг, от който твърде много хора не могат да излезнат. И от там - ефектът на пеперудата. И така, сякаш изведнъж, нещата, в които ни обвиняваш, всъщност важат за теб. Ти си човекът, който е изигран от собственият ти талант, създавайки тази изаящна илюзия. Излиза, че не аз съм късогледият, който се опита да предотврати колелото, а ти, защото не предвиди, че колеото може да се върти в две посоки. И не, не е страшно да застанеш зад името си, но кажи ми, страшно ли е да посрещнеш последствията от действията си? Колко смел трябва да си, за да се извиниш, колко ще означава то, и до каква степен ще е ефективно за да спре колелото?

      http://www.webcafe.bg/id_790638976

      Между другото разликата между смел и безразсъден е много тънка...

      Изтриване
    2. Ани, ще ти пиша а последен път, защото просто не си струва. Колега иронизира напъните ти да изглеждаш начетена, мен лично не ми се занимава.
      Защо пиша като "Анонимен", а не през фейсбук профил ? - Честно казано,ще ме е срам приятелите ми да видят ,че водя някакви дискусии с хипарка, излязла преди 2-3 години от пубертета/може и да не е де/. Защо все пак ти пиша - ами дразнят ме комплексарите, дето си мислят,че са "над нещата" и "чалгата е виновна за всичко".
      Може би няма да се съгласиш,защото знам хора като теб как разсъждават, но повярвай : чалгата не е виновна за простотията в България. Още нещо: това,че не слушаш чалга , не те прави интелигентен! Малко по-голям съм от теб и съм виждал изключително ерудирани хора, на високи постове /е не като твоите приятели - милионерите от Айтос/,които разпускат на такава музика. Изпълнителите са дебили, но това важи и за другите стилове /примерно предрусалите рокаджии, дето не могат и да си напишат името/.
      И честно казано ми дреме на оная работа за имиджа на чалгата, просто ме дразнят комплексарки като теб. А с последния си изнасилен коментар, дето си го писала с учебник по философия в ръка го доказа.

      Изтриване
    3. "Ани, ще ти пиша а последен път, защото просто не си струва.". Няма смисъл, но все пак пишеш за пореден път ... От първото изречение личи че самия ти не си много наясно със себе си. И щом ти е през оная работа, що се хабиш изобщо да водиш дискусии с "хипарка" :) Ани само може да ви се усмихва и да ви благодари за вниманието което обръщате на блога й. Щото мнението на човек, който смята че щом не удобряваш чалгата си или метъл, или хипар определено не е нещо на което трябва човек да обръща особено внимание. :)

      Изтриване
  12. А вие направихте ли си труда да й прочетете научните публикации, тъпаци такива? Защо не й напишете името в гугъл да видите какво излиза? Човек написал книга на 14 години едва ли е тъп! Как съдите за характера й от една единствена статия? Явно доста са се познали в текста! И интересно как заключихте, че е дебела и грозна, без да сте я виждали никога? Давате ли си сметка, че всъщност заглавната снимка на блога й, е тя? Аз поне си направих труда да й отворя фейсбука. Дали е писала коментарите си с учебник по философия не знам, но със сигурност е разбрала какво означават термините и ги е използвала на място. За разлика от отговорите към коментара й. Как точно един коментар може да е еклектичен? А даже и публикцията й да е измислица, което не вярвам да е така, описва доста добре реалността и това което се случва по заведенията. Дразни ви това, че ви показа колко много над вас е тя. За стилистичната й култура - стил има. Казва се булеварден. Относно въображението й, съдейки по другите текстове, очевидно е богато и красиво. А най-интересно от всичко ми е, защо сте възмутени толкова, че оплюва чалгата, което всъщност не е вярно, тя е направила коментар какво е видяла в едно такова заведение, без да коментира музиката, а не сте притеснени от случилото се вътре. Явно го намирате за съвсем нормално. Некачествените чорапогащници не са проблем. Проблема е, че им се подава дъното изпод полата. С други думи - свлечени са, а полата е толкова къса, че не им покрива задниците на госпУспойците с обемите. Разбрахте, че е хомофоб и асексуална, обаче е ок, децата ви да гледат как педерасти се чукат по тоалетните. Лошо е, че е разпознала миризмата на трева, обаче няма нищо възмутително, че вътре в заведението, освен цигари се пушат и от веселите билки. И накрая, самият факт, че цирира не кой да е, а Кант, очевидно знае кой е и го е чела, за да е на ясно кой точно да цитира, при все че не се учи в училищата и на вас едвали ви е бил известен кой е до този момент. А и освен това, тя е написала доста ясно, че се е забавлявала в заведението, до преди да я ударят и да види така приличните неща в дискотеката. Някак, ако мен ме ударят, без вина и аз ще реагирам остро, вие няма ли? Всъщност, тя не коментираше, че е станал бой.Тя изкоментира това, че са ударили и нея. Истината е, че малката ви постави на мястото ви, а вие след като се разпознахте не се харесахте и се ядосахте заради това. Дали всъщност, чрез злостните си коментари към това смело момиче вие не критикувате вас самите? И въпреки всичките обиди, които изсипахте по нейн адрес, тя не отвърна на провокацията, а напротив. Каза ви, че ви обича и сте реагирали точно така както е очаквала. Тя провокира вас, а вие заехте отбранителна позиция, като малки наежени котенца. Ами само този нейн коментар показва колко мноооооого над вас стои тя. Принципно не смятах да коментирам, просто се посмях на забавния текст. Обаче след всичките тези глупави коментари, не можах да се въздържа и да стоя безучастно. Продължавай, момиче, ако съм на теб ще напиша сега и осмиваща публикация за коментарите.

    ОтговорИзтриване
  13. Пиши, Ани, не спирай. Можеш да пишеш. Глупаво е някой да заявява, че друг е тъп, само защото има мнение.
    Аз те чета :) Fay

    ОтговорИзтриване

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?