Политически страсти

14:38:00


Край. Това е просто нечовешко. Погледнах и сърцето ми излетя. Отчаяно се опитвам да се самоубедя в глупости, които бълвам всеки ден. Интересното е, че успях да убедя всички освен себе си. Какво ми се случва? Как е възможно да искаш нещо толкова много, та чак да граничи с отчаяние? Да го желаеш, да се нуждаеш от него. Гледаш и не докосваш. Не можеш да го достигнеш. И от самия визуален контакт, който е едностранен (сиреч гледам само аз) да се получава такава силна астро – физично – химична реакция? Аз маниак ли съм? Да, състоянието ми е маниакално вече, определено. Ох, как да го опиша? Това е като.. Като.. Като да се събудиш и да установиш, че любимата ти плюшена играчка с която спиш от как се помниш е безследно изчезнала. И няма признаци за завръщането й в близко бъдеще. Никой не ти е казал, че са ти я изхвърлили примерно, защото си вече пораснал достатъчно, за да се отървеш от парцаливото нещо и ти си таиш някаква си там мизерна надеждица, че ще се върне, ама не си съвсем убеден. И колкото повече време минава уж забравяш, ама като се сетиш за нея по – голям бяс те избива. Искаш си я пък. Твоя си е…
Да, за министерския пост говоря. Значи, днеска пак се рових из новинарските емисии. До тук добре – всички сме запознати с обсебеността ми от политическите световни, а и наши раздори. Та чета си аз из dnevnik.bg, стараейки се да игнорирам поне днес Боцката и Цвети, че ми писна всеки ден да ме ядосват. Еми не можах. Т‘ва женското любопитство е страшна работа. Сега ще ви кажа какво ме впечатли. Попадам на статия със заглавие „Цветан Цветанов: ще бъда комуникативен със съдебната власт“. Е, искам да ви кажа, че днес ме разсмя. Зачудих се, този кога е спирал да си комуникира с който и да е, като БТВ, NOVA, 24 часа и още 1, 2, 3, 4, 5 медии са му ежесекундна трибуна? И въобще на ГЕ(ЧО)РБаджиите. Та Цвети развълнувано днес по БНТ обясняваше за респекта, който изпитвал към съдебната власт и бла бла.. Ми как няма, като всички сте си навързани там? То ако и помежду си не се уважавахте съвсем ще я втасате. Давай, душице, подмажи се добре, че те съдят в момента! ;)
Другия ми любимец пък днес направил уникално социалистическо изказване, към което няма как да потисна коментара си „Като единен юмрук да се стоварите върху проблема с язовирите“. Обръщение към министрите… Незнам дали от неприязънта която изпитвам към него или просто виждам нещата такива каквито са, ама Б много ми заприличва на Тато… Също така покрай зародилата се експанзия, че има недостиг на ток, главата ми взема да ражда странни идеи. Дали пък няма някаква скрита цел да се подкрепи руската ни дружба с едно Беляне?  За АCTA нещо не ми се говори. Много думи издумах, след мен се родиха достатъчно активисти наблюдавам, които са захапали най – после и те микрофона. Не съвсем на време ама е нещо. Чак вече не се вълнувам, че след по-малко от 25 минути е 11.02.2012г. 

You Might Also Like

2 коментара

  1. Всъщност такава личност като Тото май няма (освен Тото Котуньо и рок групата Тото), викат му Тато (ако асоциацията е с Тодор Живков де, може и да греша, но се съмнявам). След като го поправиш може да ми изтриеш коментара.

    90% от аставистите против АСТА си мислят, че ще им спрат замундата, за това е цялата работа. Ако всъщност някой наистина някога се е притеснявал, трябваше преди два месеца да протестира против SOPA и PIPA. Българска работа...

    ОтговорИзтриване
  2. Печатна грешка, thanks :) Иначе и за ACTA си прав. Плачевно..

    ОтговорИзтриване

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?