"Възхвала" на българското образование

6:52:00




Йес! Настъпи отново утрото (5:45am) и Ани пак е вдъхновена (намерих за какво да се оплача). Абе седя си на топличко у дома и се усещам как съм си зареяла погледа през прозореца. И знаете ли какво виждам? Сняг! Е, добре де, на тоя сняг не му ли писна да вали, вече? Обвинявам Бойко. Понеже нали той е the master of the нещо си, времето разбра, че е на слънчево „при Бедуините“ и реши пак да се развали. От къде аз знам ли? Стандарт ми казва всичко ;).
Снощи сънувах сън. Беше от онези странните – цветните, които не можеш да забравиш (мамка им). Та сънувах че пак съм на училище и ме оставят по история (за мой личен ужас! Та аз съм зубър! А и Хайтова добре си вършеше работата..). Не си взех и поправките. Ама воала! Като манна небесна дойде един чисто новичък закон, който като по чудо ми разрешава най-спокойно да си премина в горния клас. Взех че се осеферих и осъзнах, че не сънувам, а чета из Дневника новите глупости. Абе много яко се получава. Вече легализират тъпотията. Изглежда започнаха да се травматизират политиците ни, та решиха да си създадат малоумни роботчета. Сякаш не им стигат чалгарите. Ама защо? Толкова много ли им го натяквам? Добре де, не съм чак такава читанка, просто се смятам за природно интелигентна и обичам да парадирам с това в блога си. Очевидно и правителството ни „мисли“, че се раждаме гении. Ама ‚‘що не се сетиха с няколко години по-рано, да не се бъхтя да разбирам химията? Така и така всичките ми усилия бяха напразни – не я разбрах…
Ох, да, говорих за времето.  Искам пролет. Чувствам се сериозно ощетена от към избор на дрехи, заради тази зима. Действа ми депресиращо. Все трябва да ходя с едни грамадански пуловери, понеже съм лигла и не издържам на студено. Мразя студа. И снега също. Съсипва ми обувките. После тази киша ги довършва. От друга страна, това автоматично се превръща в оправдание да задоволя нуждата си от ежесекунден пазар, ама трябва ли пък да си търся оправдания? А и честно казано, напоследък взе да влияе доста пагубно на бюджета ми. Да. Искам топличко вече. И топличкото да не е само в къщи.
Като заговорих за дрехи, се сетих за секси мадами, а от там пък ми изкочи една радостна вест, научена на скоро от Монитор, та ми се прииска и с вас (респективно с мама, понеже само тя със сигурност ме чете) да я споделя. „МВР хлопна вратите за полицаите с наднормено тегло“. Ураааа! Най – накрая горещи ченгета! Дано следят и личната им хигиена, че ако пак функат от километър на селска яхния, язък им за фейсконтрола.
Ох, добре. Спирам с опитите си да се правя на забавна и си го казвам направо. Възмутена съм! Как може да се опитват да въведат някакво жалко подобие на американската форма на обучение?! Не ги ли виждат колко са зле американците? Искат съвсем да изглупеем ли? То без т‘ва положението ни е критично. Колко по – зле да ставаме? От първи до трети клас, викат, че нямало да се пишат оценки, за да не стресират децата. Като гледам много съм стресирана. По – скоро ме плаши масовата тъпанарщина. Достатъчно било да имаш среден успех четири, че да преминеш в горния клас. Нищо че си влачи бълагския език с двойчица. Сергейчо умно дете ми се виждаше в началото. Каква е тази нелепа приумица? Ми ‘що не започнат да дават дипломи направо с акта за раждане, примерно? Оффф не ми се пише вече, махам се…

You Might Also Like

0 коментара

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?