Бръщолевици

12:36:00




Знаете ли, кое ме побърква? Това, че всеки път щом отида до тоалетната, мивката тече. Онова бааааавно и протяяяяжно „Кап! Кап! Кап!“. И то не че има някакъв сериозен теч. Просто някой не е затворил като хората проклетия кран. Дразни ме също, че вечно на всякъде лампите са включени, а телевизорите са надути на 100, НА ТЕЛЕВИЗИЯ СКАТ или РУСКИ канал, без да има някой в стаята. Криза е мамка му! А и съм достатъчно добре със слуха, това да ме докарва до лудост! И направо получавам истеричен пристъп, когато на смотания хладилник вратата зее. НЕ! На хладилника нищо му няма! Не разбирам колко трябва да си прост, че да я оставиш отворена и това да е системно оправдание от цял месец насам. Мляскането също ме дразни. Едвам изтрайвам някой да ми млящи на главата, а камо ли ДА МИ ГОВОРИ мяскайки. Еййййййй, откачааамм!! Нали знаете онова свистене на въздух между зъбите, когато цъкате с езика си, за да разкарате храна от там? От около два месеца вече, към четири часа сутринта се започва до към осем. Някой има тикове! После, защо съм толкова сприхава. Ами как няма?! В дома ми ежесекундно ми се прилагат методи за средновековни японски мъчения. Изнервям се от монотонното ежедневие и бавни хора. Едни такива спокооойни, невъзмутими, сякаш времето е спряло за тях и докато изговорят едно изречение, аз вече съм забравила какво му е било началото. И празните приказки не понасям, освен ако не произлизат изпод моите пръсти. И недомлъвките. И да ми се повтаря едно и също нещо по 100000000000000000 пъти. И в момента в който тръгна да правя нещо, някой да започне да ми обяснява, че трябва да го свърша и как точно. Това автоматично ме кара да приключа с каквато и да е полезна дейност. Освен това не вярвах, до скоро, че някой може да владее изкуството на мързела по – добре от мен. Да ама не! Интернета ми е по – мързелив от… Дори не знам с какво да го сравня! Ама от всичко на света, най – много се изнерям на себе си. Изнервям си се, защото ме нервят глупави неща. Да си призная честно, най – чистосърдечно им завиждам на спокойните и флегматични хора, колкото и да не ги изтрайвам. Това са хора без никакви грижи. Утре да свърши света, начи, грам няма да се притеснят. Преди имах едно другарче, искам да ви кажа – възхищавах му се. В навечерието на Нова година го питам, последно с нас ли ще празнува и той ми вика, че щял да си помисли още два – три дни. Да му се чудиш, да се смееш ли, да плачеш ли. След истеричния смях който предизвика сред компанията, едва успяхме да смотолевим, че ДНЕС е Нова година. С нас празнува… И добре, че дойде, че едва ли щеше да е толкова весело без него. На чии гръб щяхме да се хилим? Наистина ви казвам, възхитих му се. Ама го вълнуваха доста екзистенциални въпроси. Веднъж пак се бяхме събрали с компанията (и той с нас), обаче нещо се бяхме умълчали. И о! спасение. Задава се следния въпрос: „Абе брато, в чашата първо три в едното или водата се слага?“. Вписа се в историята. По всяка вероятност се чудите с какви хора се събирам, за Бога!. Еми, вече не сме си дружки, ама ми липсва. Това беше смях без граници по всяко време. 


П.С: Не си щадете коментарите :D

You Might Also Like

3 коментара

  1. Ок. Защото съм сериозно притеснена, че болшинството от последователите ти ще си помислят, че аз съм тази която оставя мивката в банята да капе, забравя вратата на хладилника отворена, обсебена е от руска телевизия и "Скат" или пък мляска докато яде.Не, хора, не съм аз. Аз съм само майка й. И разбираемо обожавам дъщеря си, подкрепям, радвам се и се възхищавам на всичко което напише. Гордея се с постиженията й и...Спирам да пиша. Това все пак е нейният блог.

    ОтговорИзтриване
  2. Капещата мивка е изключителен дразнител, но ако се вслушаш в разстоянието между капките, може да чуеш някоя велика идея. Кой знае? :)

    ОтговорИзтриване
  3. Японците са използвали точно този метод с капките за докарване до крайна лудост на жертвата (чета твърде много манга ;D) Колкото до великите идеи.. Ще са ми полезни, че все велики глупости ми идват :D

    ОтговорИзтриване

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?