DJ Ани

20:01:00



Истината е, че като малка, освен да  бъда Клаудия Шлифер и анбинтурентка и диджейка исках да ставам. Ама за тази си мечта, така и не се осмелих да споделя, понеже ме беше ужасно срам. Бог знае защо. Може би след множеството заплахи на едно приятелче (DJ Guess Hu) „а си ми приближила пулта, а съм ти счупил ръцете” реших, че тая работа не е женска. А и с всичките тия копчета... Образование за жичкаджия ми е малко. А аз така или иначе го нямам.
С годините се сблъсках с много „богове” и опитът ме научи на следното. При DJ – те има само 3 правила. Обаче нарушиш ли ги, спукана ти е работата.

1). Моят пулт е моят храм и единствена любов, докато не си купя по – хубав и по – скъп. Ако го пипнеш ще ти потроша пръстчетата и ще си направя огърлица от тях за назидание на идните поколения.

2). Докато пускам музика, да не си се осмелила да ме занимаваш. Аз пускам музиката, аз съм шефа и аз решавам кое парче да слушаш. Не ми е нужно да ми даваш акъл. Освен разбира се ако не си развила някакъв особен вид мазохизъм и не искаш да бъдеш шамаросана.

3). Когато аз говоря за музика, ти невежо, си длъжна да слушаш. Имаш право на мнение, ама по – добре си го запази.

Tа това, което искам да кажа е, че винаги има надежда. Тайно нощем заставам пред миксера, който нямам идея как да инсталирам дори, камоли да го ползвам и отправям молитви към бога на DJ – ите (този път не става дума за татко Карло) да ме дари със знанието, как аджеба да я подкарам тая програма. И че след като пусна статия за DJ Lite, колко е страхотен, ще ми разреши да врътна един скреч на „безценното”. За плеърите говоря, до грамофон не съм си и мечтала да се доближа. Ама не му казвайте за пъклените ми кроежи, че отиде тя. И между другото, наистина е страхотен! ;)
В България се подвизават общо 3-ма DJ –я под псевдонима DJ Lite, двама от които се казват Светльо или нещо от тоя род. За тях нищо не знам. Дори не съм сигурна, че съществуват наистина. Виж за Тодор Чанев поназнайвам това – онова. Предвид факта, че съм му станала нещо като групи по партитата които прави... Може би факта, че той и Stephan Gee са единствените, които пускат нормално (мое мнение) по южното черноморие. И по – конкретно в Бургас. През зимата. Пък и през лятото.
И така, нека Ви запозная: Тодор Чанев е роден през 1980г, кореняк бургазлия. Още от ранна детска възраст, повлиян от дядо си Нягол Панайотов – диригент на духовия оркестър в град Крнобат, той започва да ходи на солфеж и изучава пиaно и китара. На дванадесет години стъпва зад DJ пулт в клуб Trocadero, Бургас, учейки се от вече утвърдените по това време DJ Alex и DJ Vesko.
През 1997г. за пръв път открива любовта си към електронната музика, повлиян от пионерите на електро – денс културата като Kraftwerek, Underworld, CJ Bolland, Carl Cox, Orbital, Fluke и др. Само година по – късно, заедно с DJ Pappy започва да отганизира партита с имена признати по целия свят в тогавашния клуб Санто.
През 1999г. след като DJ Peter K (Germany) и Pulsar случайно чуват негов промо диск, той бива поканен да участва на фестивалът за електронна музика във Франкфурт, организиран от U60. През 2002г. се запознава с DJ JAM, който тогава бива резидент на Dance club Mania и открива новата си страст – хаус музиката. През същата година, Lite става резидент на един от най – големите хаус клубове по черноморието – SILVER CLUB гр. Бургас, където работи с почти всички български DJ – и.
В неговите сетове могат да се чуят тракове и ремикси на имена като Norman Cook (Fatboy Slim), Syke ‘n’ Sugarstarr, Tony Thomas, Robbie Rivera, Mastik Soul, Deep Dish, BOB SINCLAR, SANDER KLEINENBERG, CHUS & CEBALLOS, Wally Lopez, DANNY TENAGLIA, AXWELL, STEVE ANGELLO, MAX GRAHAM, DAVID MORALEZ, NIC FANCIULLI, MARK FARINA, 16 BIT LOLITAS, Dave Angel и още много, много други. Стилът му преминава от tech, tribal, progressive през electro, minimal, funky, deep към jazzy, vocal и break beat. Днес работи над свои собствени продукции, има множество участия в различни клубове по цялата страна и продължава дейността си като резидент в клуб EGO, Бургас. Самият той като връх в кариерата си възприема участията си на фестивалът SPIRIT of Burgas, METROPOLIS – INSOMNIA FESTIVAL Bulgaria както и съвместната му работа с Hed Kandi и Ministry of Sound в Disco Club ORANGE – Sunny Beach. През 2010г. прави клуб в Бургас – “Club Eclipse”, където заедно с DJ Stephan Gee създават своя собствена парти концепция под името “Dance Weekend”.
И така, след като вече ви запознах с най-добрия хаус DJ в Бургас и разбрахте тънкия ми намек да ходим заедно на негово парти, предполагам сте абсолютно убедени, че от мен по – голям разбирач в музиката няма. И тук е мястото да заявя че съм отворена за всякакви препоръки и предложения от търпеливи и добри хора, които да ми инсталират проклетия трактор, който 3 – та година само ми пълни дисковото пространство и да ми обясни какво се прави с него. Пък ако някой реши и да ми покаже това – онова на пулта няма да се разсърдя. Не ща да ви крада хляба. Ама моля ви, обяснете ми за какво са тия копчета!


И накрая ви поздравявам с нещо мое си - любимо :)


If you are curious you can check HERE , HERE, and HERE

You Might Also Like

0 коментара

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?