Covid-19? Аре не!

0:16:00



Всъщност, харесва ми да съм с температура. Допада ми това опиянение и тръпките в скованото ми тяло, напомнящи влюбване. Харесва ми как парят клепачите – всяко затваряне отронва сълза, която години е чакала да бъде изплакана. Клепките ми се целуват, а целувките им предизвикват огън. Избухват светове и само в състояние на летаргичната отнесеност, очите ми престават да са слепи.

Ръцете ми тереперят, зъбите тракат, а устните – сини. Мускулите ме болят, пулсират – напомнят че още са живи. А умът ми… Той е размътен. Блуждая, сънувам, бълнувам. Летя.
Важно е обаче, да си сам. Напълно сам, без да има кой да те смущава с грижи. Да пълзиш едвам - едвам до тоалетната, със сетни сили да се бориш с капачката, за да отпиеш, ала не от жажда, а защото трябва.

Лежиш си. От едната страна е термометъра, а от другата компютъра. Час по час си мериш покачването и си казваш, защо пък да не възпееш усещането?

Йес. Разболях се, не съм на себе си, утре съм на лекар. Аре чал и нека Силата ни предпази от короната, че чух, че е тежка.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Надявам се, че си се оправила от "КОРОНАвируса" (COVID-19)... Чета страхотии и за "ваксините" за това и ми се изправя косата като прочета във Фейсбук публикация за случаи на умряло след ваксини бебе или за случаи на лица пострадали или умрели след COVID-19 ваксинация, които ми късат сърцето... ��

    Подозирам, че това не е естествен вирус, а изпуснат от лаборатория нарочно или неволно, или че е масово глобално духовно пробуждане тип samadhi/nirvana (чуй аудио-лекциите на Alan Watts в YouTube - богоосъзнаване, свързано и с депрограмиране от лъжите и промивката на образ-ованието, мейнстрийм науката и зомбиращите масови медии и поп-културните подставени известни лица), и/или че е масово телесен шок заради... удар като свръхнова на "биологичния часовник" за био-възпроизводство на мъже ергени и на жени без деца (особено бездетни стари моми), а някои конспиративни кръгове го свързват с черен магически ритуал на КОРОНАТА на Великобритания (справка: 80% правдоподобния уебсайт за конспирации, езотерика и уфология http://parallelreality-bg.com ) или с електромагнитно пържене/облъчване на хората чрез новоинсталираните през периода на "заключванията" около пЛандемията 5G кули и сателити Starlink и че "ваксините" срещу "коронавируса" са вид биологично оръжие за промяна на ДНК-то чрез РНК-мутация и водят до зомбиране на населението и подтискане на естествените пси-сили на човека, както и че 5G-кулити и/или сателитите Starlink включват опасните военни технологии V-MAD и LRAD, които са електромагнитно оръжие тип психотроника и звуково-импулсно оръжие... ����

    Други твърдят, че пЛандемията е с цел световните елити в сянка да потулят многото неудобни зловещи истини, разкрити за тях от "теоретици на конспирацията", дисиденти, духовни среди и обикновени хора, засегнати от тежкия социополитическо-политически режим...?

    Ти какво мислиш по темата COVID-19, Анита Райкова?

    Бих ти препоръчал да четеш едни мацки, които ми напомнят на теб откъм интелектуален патос:
    * http://twitter.com/slrstone
    * http://twitter.com/wishbonesmile
    * https://blogs.uni-plovdiv.net/lingvclub_slovo/?page_id=3043
    * http://openartfiles.bg/bg/contact

    Би ли участвала в онлайн провеждан съвместен интернет подкаст, коментиращ разнообразни теми, като например философия, езотерика, окултизъм, изкуства и литература, интернет култура и др.?

    П.П. Хубава си, но смяташ ли, че в днешно време въобще може дълго да продължи дадена връзка между мъж и жена, а да не е само редовен секс и deep talk? �� Че "червеното хапче" многократно беше доказвано като вярно предвид разводите дори на милиардерите Джеф Безос и Бил Гейтс, и разделите на Джони Деп, Брад Пит и други? ���� Сякаш традиционното семейство с деца (или поне serial monogamy) се доказа, че все пак е по-добрият модел (особено за гледането на деца) въпреки hyperleftie еврейско-американската демо(Н)кратска feminazi и anti-family пропаганда, идваща от САЩ и от Западна(ла) Европа.

    Поздрави,
    ve4ernik

    ОтговорИзтриване

Всичко за мен

Моята снимка
Ани, Анита, Кроули или едно необикновено момиче, което носи солен въздух в косите си. Музика, цвят, емоция, хаос, който създава - това е тя. Не я поглеждай в очите, ако не можеш да плуваш, особено срещу течението. Диша, за да пише и пише, за да диша, откакто познава буквите. Отраснала е с Кант и Шопенхауер в едната ръка и сестрите Бронте и Джейн Остин в другата. Колекционира стари книги, от които черпи вяра и мъдрост. Интересува се от източни учения, философия и квантова физика. Мечтае да обиколи Индия, да учи от някой гуру и да управлява йога център. Но всичко с времето си. Сега е увлечена от модата и напук на земните цветове дори понякога застава пред обектива. Момиче изключение. Овен, какво да я правиш?